Längtan

Inne

1. Längtan efter Alanya och alla vännerna där nere
2. Längtan efter mitt sommarlov
3. Längtan efter den första dagen på mitt nya liv <3
4. Kilklackar

Ute

1. Att inte vara i Alanya
2. Alla saker inför slutet på terminen
3.Exkursions uppgiften WTF
4. Att jag inte få resurserna till operationen
5. Stilettklackar

Så känns mitt liv för tillfället!

Hade en underbar helg med vänner och familj som bjöd på min födelsedag och annat mys :) Var på etagé med vännerna och hade superkul, en helg där jag kände mig extremt älskad av mina nära *underbart*
För tillfället känns det som motivationen växer i skogen där jag inte kan hitta den bland alla buskar, träd och snår och snart stundar sig tentan och den där förbannade exkursionen!!?!!

haha behöver gå till frissan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0