Förvirrad tjej24(på söndag ;) :P )


Igår spenderade jag dagen i Kph med klassen från MAH och jag har aldrig känt sån avsky mot staden som jag gjorde igår. Vi gick 2 mil....2 MIL!?!? kan tro denna svensken svor ordentligt när vi gick en massa omvägar och hade oss...arrrhhgg!

Sommarlovet stundar sig men innan det ska en exkursion avklaras, om min grupp lyckas få ihop det för just nu känns det som att målinjen är 100 mil bort och vi kommer inte ens uppnå hälften! Ovanpå det så stundar även slut-tentan i kulturgeografi *as if I give piiiiip* Vill bara bort därifrån nu och få relaxa, trött på det men examen stundar runt hörnet. Det är många frågetecken för tillfället och många val som velas fram och tillbaka!

Alla åker till Alanya också :( *storgråta och sakna* vill också ner NU NU NU NU... varför har man inte a black american express som är på en obegränsad kredit! Det är bara att leta extremt billiga resor och hoppas man landar på fötterna!

Utöver det flyter livet på ok sakta, snarare snigelfart än något annat!

Börjat kolla upp bilder, priser, läkare, serier m.m inför mina plastikoperationer. Det gäller att ha så mycket kött på benen när man fått konsultationen så alla frågor besvaras. Haha dyraste läkarbesöket i min livshistoria om jag räknat rätt efter priserna på hemsidan.

För er som undrar så ska jag fixa en fullbukplastik, lårplastik, fettsugning, brösten och lite annat som påverkat min kropp efter min gastricbypass operation (magsäcksförminskning).

Reglerna enligt det skånska landstinget säger som så att skinnet måste hänga minst 3 cm på buken för att man ska kunna få den operationen genom dem, man ska ha BMI 29 och gott folk jag är inga 170 cm lång utan jag är fina 149 cm "lång" och det innebär en vikt på 45 kg *skrattretande* det är min kropp inte byggd till. Än en gång stoppas man pga vikten!? som jag opererade mig för att få hjälp mot. Aja, jag låter mig inte skrämmas utan tar mer än gärna ett lån och får den där första dagen med början på mitt liv....

Jag har valt akademikliniken i Malmö: http://www.ak.se/malmo/hem/hem.php då jag bor vid Malmö och det är dem man blir rekommenderad till efter en sådan operation som jag gjort.

Det är bara att hålla tummarna på att banken är lika villig som jag :P

NEJ nu ska jag kolla på resor till turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0