Teknikens under

Haha HELT ärligt kan någon förklara för mig hur man länkar till andras bloggar? skulle vilja länka ut till ett par bloggar jag läser om alanya som är mkt bra :)

Utöver det så fungerar jag och teknik bra ihop, eller snarare OK...fast jag behöver inte överdriva utan kan säga någorlunda!

Dagen = migrän halva natten, 2 timmars sömn och ingen migränmedicin. Sen har soffan och jag varit bästa kompisar! Men jag vill inte klaga för jag är extremt lycklig och känner redan hur 2 träningspass gjort mig piggare!

Resan närmare sig *tjatar, jag vet* men snart får jag skriva ut min biljett, lycka! Och Filippa är flitig och letar lgh till oss inför sommaren och hon har hittat en som to die for. Den ska vi ta oss en titt på när vi kommer ner, kommer länk senare! Of course get some sun to ;)

Vädret är riktigt vårigt här nu och man kan höra fåglarna kvittra, solen skiner och värmer gott i ansiktet när man är ute och går!

over and outz

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej igen :) Tyvarr kommer jag inte kunna vara med i nagon kurs da jag har Engla vid min sida 24/7. Lar mig hemmifran och av vanner, gar lite mer langsamt men men :p Tack anda :) Vad menar du med lank, vill du lagga in en i sidospalten?

2011-03-09 @ 17:48:27
URL: http://bumsi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0