Fight Fire with Fire 2011-03-02

Fight Fire with Fire 2011-03-02 à Lill-lördag

 

 

Sitter i soffan medans den hemmagjorde kycklingcurry-grytan gonar på spisen ;) Gör den lite spicey, I love spicey food <3.

 

Dagens meny har bjudit på en seg morgon med efterhängsen skallebang, på grund av migrän halva natten. Men jag slet mig upp och drog igång morgonen med en supergod frukost.

 

  • Halv banan (skivad)
  • Apelsin (tärnad)
  • Strö krossade linfrö över det (extreme protein-kick som är mkt bra för mage och tarmar efter en gastric bypassoperation)
  • 2 st knäckebröd med kalkon och ost
  • Lite gurka och paprika på det för att göra det mindre trååååkigt

 

Satte mig i batmobilen och körde till högskolan för att skriva klart det sista på del 1 av fördjupningsarbetet med Affe. Som vanligt ligger våra diskussioner på en någon bisarr-nivå som bara han och jag kan skratta åt och pallar trycket på! Blev lite pasta till lunch utan träning haha så Ronny kommer slakta mig när han får reda på det :P haha och nu när vi ska lägga upp våra opponeringar så blir min arbetsmapp raderad WTF

 

Idag är det ju lill-lördag så inget kan gå fel denna dagen

 

Btw - OMG what was that??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0