Alanya is all I have to say

Papperna är skrivna, i stora fina kuvert och postade till CSN, lyckan bara sprider sig och förhoppningsvis får Filippa och jag pengar till sommarkursen i vårt älskade Alanya. Hade gjort mig så här lycklig (bilden)



Dagen bjöd återigen på ett par timmar fördjupningsarb med Affe, där vi kom fram till att vi vill ha LOV!
Käkade min paradrätt - Kyckling i kantarell/konjak creme fraiché med bladspenat, svamp och lite vitlök och lök - och till detta var det pasta till *mumma* mkt mkt gott

Sen drog jag iväg till gymmet, si så där 6 månader försent haha. Nej men saken är den jag fick 4 dubbelsidiga lunginflammationer förra året så lungorna mina är helt kaputt så får ta allt lite stegvis men med Alanya i siktet så fick jag energi jag inte känt på länge. Så lite som ska behövas för att motivera en till 120?!? Mindre än en månad kvar till första omgången, en vecka bjuds det på så får ligga i lite extra med träningen ;) Men utöver det ska det bli underbart skönt, kul och alla andra ord som går att beskriva Alanya! Det extra roliga är att man åker med Filippa och lilla Karin väntar på oss där nere :D

over and outz för idag på fettisdagen

Tips på semlor för oss med gastric bypass op:

  1. Byta ut mandelmassan mot vaniljkräm
  2. Ta bara lite mer än hälften av grädden, fyll inte sönder bullen
  3. Lägg på locket och ta lite florsocker :)
Se det är inte så mkt som behövs modifieras för att passa ens mage eller för att undvika sockerdumpningarna :)

Någon som har frågor eller liknande gällande operationen, träning, kost eller annat så bara fire away :) svarar mer än gärna

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ar det för sommarkurs du ska göra har nere? Brukar du aka hit ofta? :) Ja det lat gott, far prova det nagon gang! Jag blev ju utan bulle helt igar :( ;p

2011-03-09 @ 12:42:13
URL: http://bumsi89.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhhh va smarrigt det lät!! Synd att jag inte hinner laga det innan jag åker..:)

2011-03-09 @ 19:21:02
URL: http://imittskafferi.blogg.se/
Postat av: Martina

Vill också börja träna igen!!:)

2011-03-10 @ 12:45:39
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0