Ju mer påläst man är dessto bättre!


Ja, vad ska man säga :) för tilfället så cirkulerar tankarna massa kring mitt besök till akademikliniken!

Haha ja tro det eller men jag har tagit mig själv i kragen och bokat en egenremiss. Egenremiss innebär att man bokar in ett möte med en sjuksköterska och dem kollar över ifall man t.ex. har minst 3 cm hängande hud på buken m.m. Det är inte bara det som är prio ett utan dem har en massa andra krav man ska uppfylla, detta går att kolla upp på deras hemsida: www.akademikliniken.se där man även kan få se före- och efterbilder och man kan även få prislistor över dem olika ingreppen. Jag har lite hum om vad jag vill fixa men det är även upp till mötet vad läkarna anser är möjligt, man kan inte mer än hålla tummarna och försöka ta ett lån. Många kanske tänker nu att "GUD i london det är alldeles för mkt pengar" Ja, det är mkt pengar och har man tur sparar man in ett X antal 1000-lappar om man blir beviljad en gratis bukplastik, som då är vad egenremissen går ut på. Men jag har kommit till det stadiet gällande min kropp att jag vill känna mig hel och vacker. Jag säger inte att jag inte känner mig söt men jag känner mig fast i en kropp som inte är hel utan behöver byggas om. Det är mkt pengar på en gång men utdraget för hela livet är detta en "piss i mississippi" då jag kommer må BÄTTRE och vara LYCKLIGARE. Det är inte bara att lägga sig under kniven så är att fixat, det får ni inte tro, utan det är hårt slit med träning och kost där man ska ständigt ha koll på vad man äter och så.
Frågor gällande gastricbypass, tankar och känslor var inte rädda för att ställa frågor anonymt för jag svarar mer än gärna om där är något du/ni undrar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0