The Golden Nugget

Spenderat halva dagen på biblioteket idag med huvudet i boken ”Ekonomisk teorihistoria” och den är…..

ZzzZzzzZ ( behöver jag säga mer) det tar 1 timme att ta sig igenom 10 sidor *BAH*

 

Planerna på att flytta hem är i fullgång och utrensning både hemma hos mig och mamma är sjösatta! Kastar, rensar och säljer våra möbler och om någon är intresserad så kan ni gå in på blocket på våra länkar:

Min: http://www.blocket.se/vi/31195536.htm

Mammas: http://www.blocket.se/malmo/Sidboard_Tvbank_och_Vitrinskap_31446614.htm?ca=23_11&w=1

Utöver alla planer leker livet på och jag har bestämt mig för att 2011 ska bli ett bra år och det kan inte bli mer än bättre jämfört med 2010 som var ett utmattande år. Men trots många motgångar landade man på fötterna och lärt sig något *förhoppningsvis*

Med det nya året kommer ju det hederliga nyårslöftet och mitt ska inte ha något med MÅSTEN att göra utan UPPLEVELSER som gör mig glad! Vad jag menar är att varför ställa sig in på löften som ska ge en massa måste och som man inte ger någon energi efter ett par veckor? Nej, i år ska mitt löfte vara upplevelser som jag velat göra länge, som jag inte vågat och som skänker mig glädje! Har några mål uppsatta än som är:

 

  1. Gaddningen på handleden (startskottet)
  2. Rihanna-konserten i oktober (the bomb)
  3. The Ultimate Challenge – VEGAS baby i november (Pricken över i:et)

 

Och sen är det ju snart nyår igen =P

 

I’m out


Kommentarer
Postat av: marika :)

Jag provade att klicka på länkarna men det funkade inte. Det stod typ att dem hade blivit borttagna eller något sånt.

2011-02-02 @ 15:10:32
URL: http://marikalambertssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0