The Duderettes 2011-01-17


Ny vecka – nya möjligheter – living 2011 with a smile on my face

ÄNTLIGEN är flytten snart över och på onsdag kommer min älskade säng hit *efterlängtad* hehe bara rensningen av kläder och skor (mina bebisar) som behövs göras innan allt annat faller på plats! Men trots det är huvudsaken att sängen kommer hit!!!!!

Pratade om mitt nyårslöfte att göra saker som var kul och jag inte vågat göra innan och speciellt Las Vegas var ju the ultimate Challenge som skulle bli av i november 2011. Nu är den istället flyttad till 2012 under våren för det blir lättare att spara ihop pengarna och jag kan se det som ett mål efter en höst med examensuppsats för min master :D snart snart snart klar!

Nyårslöftet om gaddningen och Rihanna kvar står och där har kommit en nykomling på listan

4) Köbenhavn med Catty :D weekendpaket 4 stjärnigt hotell

med Coop Premiecheck blev det som hittat - 11-13 feb here we come

Ikväll blir det firande av V på Big Bowl med bowling…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0